Dlaczego warto pozycjonować e-commerce?
Bo serwisy tego typu odwiedzają nie tylko ci, którzy chcą coś kupić, ale także internauci, którzy szukają informacji - nasi potencjalni klienci.
Aby im ułatwić dotarcie do tych informacji, zadbajmy - z jednej strony o intuicyjną nawigację serwisu, oraz o wszystkie inne aspekty jego użyteczności (np. sprawnie działająca wyszukiwarka wewnętrzna)... z drugiej - o odpowiednią obecność poszczególnych stron serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Jak się bowiem okazuje, poprawa w zakresie widoczności, nawigacji i użyteczności, może mieć - w końcowym efekcie - znaczący wpływ na podniesienie sprzedaży.
Jakie są obecnie główne bariery zakupu?
- 34% osób docierających na stronę z zamiarem zakupu, nie znajduje tego, czego szuka.
- Dla 13% przeszkodą w dokonaniu zakupu jest cena.
- Kolejne 13% potencjalnych nabywców towarów (usług) odstrasza wygląd, nawigacja i struktura serwisu, jednym słowem - brak jego użyteczności.
--
Aneta Mitko
0 komentarzy:
Prześlij komentarz