8 listopada 2010

Zwierciadlo.pl - recenzja SEO

Na łamach interaktywnie.com nową odsłonę serwisu Zwierciadlo.pl oceniają specjaliści branży interaktywnej, recenzując portal pod kątem designu, usability oraz SEO. Stopień optymalizacji witryny względem wyszukiwarek internetowych wzięła pod lupę Patrycja Tomczak z Bluerank.

(...) Serwis dość dobrze zoptymalizowany pod kątem SEO. Struktura jest przejrzysta, adresy poszczególnych stron są statyczne i zawierają słowa kluczowe powiązane z treścią artykułów. Teksty są również odpowiednio przygotowane pod kątem wyszukiwarek. Pozytywnie zaskakuje wewnętrzny crosslinking... (...) Tym bardziej dziwi więc fakt, że przy całej tej pracy wykonanej przy optymalizacji portalu, ktoś podjął bardzo złą decyzję...

Czytaj dalej >>

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

Kasia pisze...

Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie na Najlepszy Blog Firmowy Roku 2010 w Polsce.
To już trzecia edycja konkursu. Minione cieszyły się dużym zainteresowaniem blogujących firm , oraz mediów i branży. W Konkursie na Blog Firmowy Roku 2009 wzięło udział ponad 100 blogów.

Organizatorem jest Dominik Kaznowski – wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, autor znanego bloga kaznowski.blox.pl i wielu publikacji, m.in. książki „Nowy marketing w Internecie.”

Celem konkursu jest wyłonienie wyróżniających się blogów korporacyjnych, integracja skupionego wokół nich środowiska oraz popularyzacja bloga jako efektywnego narzędzia PR.

Blogi będą oceniane w następujących kategoriach: blog młody (3-6 miesięcy), blog dojrzały (6-12 miesięcy), blog profesjonalny (powyżej 1 roku), blog instytucji (istniejący minimum od 3 miesięcy).

Zgłoszenia/przyjęcia będą przyjmowane do 30 dnia listopada do godziny 23:59.

Swojego bloga do konkursu najlepiej zgłaszać wpisując jego adres + nazwę firmy w komentarzu pod http://blogifirmowe.wordpress.com/2010/09/14/to-jedziemy-blogi-firmowe-anno-domini-2010/

Szczegóły: blogifirmowe.wordpress.com