Zwiększ sprzedaż w oparciu o SEO - eCommerce Standard 2012
Podczas konferencji eCommerce Standard 2012 Rafał Wosztyl (DOZ.pl) i Tomasz Sąsiadek (Bluerank) zaprezentowali temat "Budowanie wizerunku i wzrostu sprzedaży w oparciu o potencjał wyszukiwania na przykładzie kampanii SEO dla doz.pl".
Pełną prezentację z tego wystąpienia możecie zobaczyć poniżej:
Wnioski:
Działania SEO prowadzone są często dla ograniczonej liczby najbardziej popularnych i oczywistych fraz. Tymczasem wyjście poza utarty schemat i wykorzystanie całego potencjału wyszukiwania oparte o wnikliwą analizę danych, potrafi dać bardzo dobre wyniki. Świadczy o tym kampania zrealizowana przez Bluerank dla portalu Dbam o Zdrowie - DOZ.pl. Skuteczność przygotowanej strategii działań i osiągnięty efekt biznesowy zostały docenione nominacją do European Search Awards w kategorii “Best SEO campaign”.
--
Redakcja
5 komentarzy:
"wyłącznie white hat seo", takiego czegoś nie ma:), lub "a świstak zawija" :)
dobre seo to podstawa emarketingu, nie będąc w top10 praktycznie nie ma szans na to, że klient zainteresuje się naszą stroną
Ile firm w tym kraju jest gotowa na wprowadzenie poważnej strategii optymalizacji/pozycjonowania swojego serwisu?
Taka rzecz nie jest wykonalna dla 99% klientów dlatego, że oni chcą mieć tanio. Do takich strategii potrzeba sporego zaangażowania/czasu/pracy dlatego moim zdaniem sprawdzi się to dla 1% klientów.
Rzeczywiście optymalizacja stron to jest dziś podstawa ich sukcesu. Jednakże tak jak Marcin mówi, niestety każda firma szuka jedynie szansy na minimalizację kosztów, co nie daj szansy na efektywne działania, które wymagają czasu, poświęcenia oraz systematyczności działań.
Brawo, piękne rezultaty.
Prześlij komentarz