11 czerwca 2007

Nowy system reklamy kontekstowej

Na rynku pojawił się nowy system reklamy kontekstowej działający w ramach portalu Interia.pl.

Czy będzie on konkurencyjny dla Google AdWords albo boksów onetowych - okaże się za jakiś czas. Na razie wszyscy chętni - po rejestracji na www.smartcontext.pl mogą testować system za darmo. Jak zapewniają jego twórcy, rejestracja i testowanie nie jest w żaden sposób zobowiązujące.

Reklamy emitowane w systemie SmartContext docierają, wg danych autorów systemu, do 49% polskich internautów będących użytkownikami Interii, a także witryn zrzeszonych w sieci ARBOmedia.

Gdyby ktoś z naszych czytelników miał okazję testować tę propozycję, zachęcamy do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami na łamach bloga Bluerank.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

4 komentarzy:

Mariusz Gasiewski pisze...

Czym większa konkurencja na rynku tym lepiej. Jakby nie było nadal na rynku polskim króluje wręcz niepodzielnie AdWords, a wiadomo, że potrzeby reklamodqwców będą rosnąć szybciej niż ilość wyszukań użytkowników.

Jakub Kacprzak pisze...

hmm, czy to taki news??
przecież smartcontext dziala juz z pol roku?

bluerank pisze...

Informacja opublikowana została gwoli zachowania obiektywizmu bloga i niewróżniania jednego czy dwóch systemów reklamowych... a że o tym akurat jeszcze tu nie pisaliśmy wczesniej... pojawiło się (dla porządku) teraz :)

Florchakh pisze...

System jako-taki działa, i wygląda całkiem fajnie. Gorzej z reklamodawcami - kiedy wrzuciłem kody ich reklam na stronę o tematyce IT (telefony komórkowe, komputery, etc etc) to nie wyświetlało się nic poza "Trawy Pasterne" oraz "Sprawdź naszą kawę". Ale to było już jakiś czas temu, za chwilę dam im chyba jeszcze jedną szansę. 50 złotych mi tam na koncie leży, przez tydzień stało w miejscu, więc zdjąłem ;)