18 czerwca 2007

PR poprzez SEO i SEM

Bluerank opowiada dziś na konferencji Marketingu w Praktyce - organizowanej pod hasłem - PR potrzebny od zaraz o tym, co wspólnego ma search engine optimization i serach engine marketing z działaniami public relations online. Osoby zainteresowane tematem serdecznie zapraszamy na prelekcję, a firmy zainteresowane naszymi usługami w zakresie SEM i SEO PR zachęcamy do kontaktu z agencją.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

4 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Czy można dostać materiały z tej konferencji?

Anonimowy pisze...

Sądzę, że w tej kwestii trzeba zwrócić się do Marketingu w Praktyce - teoretycznie to organzator decyduje o tym, czy materiały konferencyjne będą opublikowane czy nie (mam tu na myśli całość, a nie pojedynczą prezentację).

Anonimowy pisze...

Przy okazji tej informacji, polecamy takze inne szkolenie, na ktorym poruszone beda kwestie wyszukiwarek internetowych.

Mowa bedzie o wyszukiwarkach jako skutecznym narzedziu komunikacji z klientem oraz efektywnym i oplacalnym sposobie promocji poprzez wyszukiwarki wlasnie.

www.epr.pl/konferencjedwa.php?id=53

Anonimowy pisze...

Relacja z konferencji autorstwa dziennikarza z serwisu ePR.