Potęga klików
CPC, PPA, CTR, ADKontekst, AdWords... to tylko niektóre z pojęć występujących w marketingu w wyszukiwarkach internetowych (Search Engine Marketing). Ze względu na mnogość systemów i rozwiązań SEM stał się właściwie odrębną dziedziną wiedzy. Co oznaczają te wszystkie nazwy? Jakie są modele opłat za reklamę w wyszukiwarkach? Czym są systemy kontekstowe? Z jakich wyszukiwarek korzysta się w Polsce? Dzięki opublikowanemu na stronach IDG artykułowi Łukasza Matuszewskiego z Bluerank - 'Potęga klików - reklama w wyszukiwarkach internetowych', uporządkujecie swoją wiedzę na temat SEM.
Publikacja dostępna jest także na łamach Internet Standard. Serdecznie zachęcamy do lektury.
PS
Składamy też życzenia urodzinowe autorowi materiału :) 100 lat!
--
Aneta Mitko
3 komentarzy:
Siec kontekstowa NetSprint to Adkontekst, a nie ADKontekst ;-)
Dziękuję za zwrócenie uwagi na literówkę :)
Ach te chochliki, w cyfrowym druku też zasmakowały.
Cieszę się, że oprócz tego nic nie wzbudziło zastrzeżeń :D
Duzo wiecej na temat AdWordsa jest na ich forum - http://groups.google.com/group/adwords-help-pl
Prześlij komentarz