13 grudnia 2007

Potęga klików

CPC, PPA, CTR, ADKontekst, AdWords... to tylko niektóre z pojęć występujących w marketingu w wyszukiwarkach internetowych (Search Engine Marketing). Ze względu na mnogość systemów i rozwiązań SEM stał się właściwie odrębną dziedziną wiedzy. Co oznaczają te wszystkie nazwy? Jakie są modele opłat za reklamę w wyszukiwarkach? Czym są systemy kontekstowe? Z jakich wyszukiwarek korzysta się w Polsce? Dzięki opublikowanemu na stronach IDG artykułowi Łukasza Matuszewskiego z Bluerank - 'Potęga klików - reklama w wyszukiwarkach internetowych', uporządkujecie swoją wiedzę na temat SEM.

Publikacja dostępna jest także na łamach Internet Standard. Serdecznie zachęcamy do lektury.

PS
Składamy też życzenia urodzinowe autorowi materiału :) 100 lat!

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

3 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Siec kontekstowa NetSprint to Adkontekst, a nie ADKontekst ;-)

Łukasz pisze...

Dziękuję za zwrócenie uwagi na literówkę :)
Ach te chochliki, w cyfrowym druku też zasmakowały.

Cieszę się, że oprócz tego nic nie wzbudziło zastrzeżeń :D

Anonimowy pisze...

Duzo wiecej na temat AdWordsa jest na ich forum - http://groups.google.com/group/adwords-help-pl