7 grudnia 2007

Wykorzystywanie konkurencji w SEM

Pisaliśmy już kiedyś o Dialogu pokazującym swoje reklamy w wyszukiwarkach na słowo Neostrada. Dziś mamy kolejny tego typu przykład. Tym razem chodzi nie o branżę telekomunikacyjną, ale o porównywarki cen. Całkiem już ich sporo (Nokaut, Okazje.info.pl…) więc walka o użytkownika jest ostra. Wygląda to na przykład tak, jak na załączonym obrazku… Link o nazwie Ceneo prowadzi na strony Skąpca

To nie tylko nieetyczne, ale jeszcze wprowadza w błąd użytkownika wyszukiwarki.
Radzimy z rozsądkiem używać w swoich kampaniach semowych Keyword Insertion Tool (funkcjonalność AdWords, która pozwala zastosować wyszukiwaną przez internautę frazę lub słowo w tekście reklamowym).




--
Aneta Mitko


Udostępnij:

2 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Identycznie robi Nokaut.pl reklamujać sie na "ceneo"

Anonimowy pisze...

W polskim internecie wszystkie chwyty dozwolone :) Nam udało się przyłapać na podobnych praktykach YouTube.pl.

Marcin
SEMguru.pl