14 kwietnia 2008

Nie obiecuj gruszek na wierzbie, bo Cię pozwą

Tytuł niniejszej wiadomości powinien być przestrogą dla tych, którzy obiecują "niespotykane" korzyści swoim klientom w zakresie SEO - zwłaszcza, jeżeli działają w USA. Jak bowiem donosi serwis Search Engine Roundtable, jedna z amerykańskich "agencji" została właśnie oskarżona o składanie obietnic bez pokrycia. Chodziło m.in. o:

  • gwarancję utrzymania pozycji w czołowej dziesiątce wyników wyszukiwania,
  • lawinowy wzrost ruchu ("flood of traffic") oraz konwersji (transakcji - “only concern will be having extra employees to fill the orders.”).
Dodatkowo, agencja posługiwała się fałszywymi danymi co do doświadczenia - 96% projektów zakończonych sukcesem wśród 47 000 firm mogło budzić zdumienie...

Ciekawe, co na to nasi "eksperci" oferujący usługi pozycjonowania np. na Allegro.pl...

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: