Google ponownie o SWL
SWL, czyli systemy wymiany linków, nie są dobrym rozwiązaniem, jeśli chodzi o budowanie pozycji i reputacji witryny - podkreśla Google na swoim oficjalnym polskim blogu.
Budowanie tzw. link popularity w sposób naturalny jest czasochłonne, ale efekty są trwałe. Pójście "na skróty" poprzez skorzystanie z systemów wymiany linków to tylko tymczasowe podwyższenie pozycji w wynikach wyszukiwania - przekonuje Google.
A co z reputacją? Przychodzące linki z SWL nie mogą zaszkodzić reputacji witryny, ale emitowanie linków z SWL na danej stronie może jej poważnie zaszkodzić i negatywnie wpłynąć na pozycję w rankingu Google.
Przypominamy zatem w tym miejscu powołując się na stanowisko Google - zamieszczanie w Sieci linków, których celem jest jedynie manipulacja PageRankiem pozostaje niezgodne z wytycznymi wyszukiwarki i może w efekcie końcowym obniżyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania.
--
Aneta Mitko
0 komentarzy:
Prześlij komentarz