5 października 2010

SEO copywriting

W jaki sposób tworzyć teksty na strony WWW, aby były one przyjazne dla użytkowników i wyszukiwarek jednocześnie? Jak redagować materiały PR, które wspomagać będą pozycjonowanie serwisu? Co może zrobić copywriter, aby podnieść pozycję witryny w wynikach wyszukiwania na dane zapytanie?

O tym wszystkim - i nie tylko o tym - dowiecie się podczas realizowanego przez nas szkolenia z zakresu copywritingu pozycjonującego.

Zapraszamy już 19 października do Warszawy.

AGENDA

Niezbędnik SEO dla copywritera, redaktora, blogera...

  • Podstawowe zasady działania wyszukiwarek i oceny stron przez roboty Google.
  • Sposoby optymalizacji serwisu i zwiększenia jego przyjazności dla wyszukiwarek.
Keywords.
  • Najważniejsze narzędzia pomocne przy analizie słów kluczowych.
  • Słowa kluczowe… ich dobór, podział, wartość, możliwości wykorzystania.
SEO Copywriting - tworzenie treści przyjaznych wyszukiwarkom i użytkownikom Internetu.
  • Ogólne zasady SEO Copywritingu i SEO PR.
  • Pozycjonujący marketing w Meta Tagach.
  • Jak efektywnie pisać na WWW — redagowanie i formatowanie treści.
  • Optymalizacja treści stron internetowych pod kątem SEO.
  • Optymalizacja materiałów prasowych pod kątem wybranych słów kluczowych.
  • Skuteczny SEO PR (gdzie i w jaki sposób publikować materiały).
  • Szablony tekstów – jak je tworzyć i kiedy stosować.
  • SEO Copywriting w kontekście blogsfery.
SEO Copywriting poza własnym serwisem.
  • Wpisy na forach internetowych.
  • Social Media jako narzędzia SEO i e-PR.
  • ‘Pozycjonująca’ aktywność na YouTube.
Co dalej… porady, narzędzia, ciekawostki.
  • Gdy nie ma czasu na SEO, reakcje na sytuacje kryzysowe (przykłady).
  • Monitoring efektywności strony WWW za pomocą Google Analytics.
  • Poprawa perswazyjnych efektów tekstu na stronie dzięki Google Website Optimizer.
Więcej informacji oraz zgłoszenia --> b.kacicki@bluerank.pl

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Szkolenie płatne/darmowe? Jaki jest przewidywany czas trwania szkolenia?

Bartłomiej Kącicki pisze...

Witam,

szkolenie w wersji jednodniowej, 9:30-17:00.

Cena: 1 290 zł

Możliwe są rabaty. Dla grup od 3 osób z firmy 10% rabatu od całej kwoty.

Szczegółowe informacje podane są na stronie szkolenia (link w poście).

W razie szczegółowych pytań zapraszam do kontaktu:
b.kacicki@bluerank.pl,
tel. 42 632 33 29

Pozdrawiam
Bartłomiej Kącicki

bluerank pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?

Polecam książkę, która próbuje odpowiedzieć na powyższ pytania: http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/73164/copywriting-internetowy.html

Anonimowy pisze...

Polecam artykuł o SEO Copywritingu: http://www.semmunity.pl/seo-copywriting-jak-efektywnie-pisac-teksty-na-stronie-www

Bluerank pisze...

No i oczywiście świetnym uzupełnieniem tematu będzie także lektura tekstów opublikowanych na naszym blogu...

Poradnik SEO PR

oraz

SEO Copywriting - najczęściej popełniane błędy