Jak dotrzeć do kontrahentów zagranicznych?
Przez Internet oczywiście, a konkretnie poprzez odpowiednie pozycjonowanie się. Firmy eksportowe mają dziś szansę na łatwiejsze pozyskiwanie nowych kontrahentów w Europie i na świecie, tym samym na zwiększanie swoich obrotów. Klientów zainteresowanych usługami i produktami eksportowanymi z Polski jest coraz więcej, a szukają oni dostawców przede wszystkim w Sieci. Korzystając z globalnych lub lokalnych wyszukiwarek, docierają do serwisów WWW tych eksporterów, którzy zajmują w Internecie najlepsze pozycje.
O tym, jak je osiągnąć i utrzymać oraz jak poprowadzić działania promocyjne na rynkach zagranicznych, wykorzystując do tego potencjał reklamowy wyszukiwarek internetowych... dowiedzą się Państwo podczas seminarium szkoleniowego, na które serdecznie zaprasza szef Bluerank - Maciej Gałecki.
Przez Internet do Europy - jak efektywnie docierać do kontrahentów na rynku zagranicznym.
Warszawa, 12 - 13 grudnia 2006 r.
--
Aneta Mitko
0 komentarzy:
Prześlij komentarz