8 lutego 2008

Mobile Web versus Web Queries

Amerykański ekspert SEO / SEM opublikował informacje dotyczące najbardziej popularnych fraz używanych przez posiadaczy komórek do wyszukiwania danych w Internecie.

W pierwszej dziesiątce znalazły się nazwy popularnych wyszukiwarek (Google, Yahoo), serwisów społecznościowych (Facebook, MySpace) oraz takie słowa, jak sport i pogoda. Stosunkowo wysoko w zestawieniu uplasowały się także aukcje eBay, dzwonki do telefonów komórkowych, horoskop, Hotmail oraz Mapquest. 73% zapytań dotyczyło różnego rodzaju przeglądarek, porównywarek i wyszukiwarek, a zaledwie 12% konkretnych informacji.

Jeśli chodzi o tematykę zapytań, większość z nich odnosiła się do komputerów i elektroniki, sportu, serwisów informacyjnych oraz portali popularnonaukowych, a dopiero w dalszej kolejności zakupów i map. Co ciekawe, stosunkowo mało osób poszukiwało stron dla dorosłych, co jest niezmiennie najbardziej popularne w przypadku userów korzystających z dostępu do tradycyjnych wyszukiwarek komputerowych…

Czytaj dalej >>

Zestawienie Mobile Web versus Web Queries.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: