29 lutego 2008

Tragiczne linki sponsorowane

Mniej więcej rok temu opisywaliśmy przykłady wykorzystania aktualnych tragicznych zdarzeń wzbudzających szerokie zainteresowanie wśród ludzi - w linkach sponsorowanych kierujących internautów na strony mediów, które dany temat prezentują… Wszystko oczywiście dla zwiększenia ruchu w serwisach i przyciągnięcia jak największej liczby odbiorców do siebie…

Wówczas chodziło o przykłady z zagranicy, a komentatorzy naszego wpisu blogowego słusznie podkreślali, że w Polsce media są zbyt opieszałe, by w taki sposób wykorzystywać płatne odnośniki.

Dziś sytuacja się zmieniła. Media się postarały (jeśli w tych smutnych okolicznościach można w ogóle użyć takiego sformułowania)… I Gazeta.pl i Interia, a nawet YouTube… mają kampanie linków opartą na bardzo popularnych od wczoraj zapytaniach wyszukiwarkowych dotyczących wypadku samochodowego, w którym uczestniczyli dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Maciej Zientarski i Jarek Zabiega.

Oto, co udało nam się znaleźć w wynikach wyszukiwania Google na frazy zawierające te nazwiska…



--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Po prostu - reklama w samą porę.

Przy okazji polecam artykuł związany z zagadnieniem.

http://wiadomosci.mediarun.pl/news/25774,Reklama_w_sama_pore,page1