Tragiczne linki sponsorowane
Mniej więcej rok temu opisywaliśmy przykłady wykorzystania aktualnych tragicznych zdarzeń wzbudzających szerokie zainteresowanie wśród ludzi - w linkach sponsorowanych kierujących internautów na strony mediów, które dany temat prezentują… Wszystko oczywiście dla zwiększenia ruchu w serwisach i przyciągnięcia jak największej liczby odbiorców do siebie…
Wówczas chodziło o przykłady z zagranicy, a komentatorzy naszego wpisu blogowego słusznie podkreślali, że w Polsce media są zbyt opieszałe, by w taki sposób wykorzystywać płatne odnośniki.
Dziś sytuacja się zmieniła. Media się postarały (jeśli w tych smutnych okolicznościach można w ogóle użyć takiego sformułowania)… I Gazeta.pl i Interia, a nawet YouTube… mają kampanie linków opartą na bardzo popularnych od wczoraj zapytaniach wyszukiwarkowych dotyczących wypadku samochodowego, w którym uczestniczyli dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Maciej Zientarski i Jarek Zabiega.
Oto, co udało nam się znaleźć w wynikach wyszukiwania Google na frazy zawierające te nazwiska…
--
Aneta Mitko
1 komentarzy:
Po prostu - reklama w samą porę.
Przy okazji polecam artykuł związany z zagadnieniem.
http://wiadomosci.mediarun.pl/news/25774,Reklama_w_sama_pore,page1
Prześlij komentarz