24 października 2006

Twoi klienci korzystają z wyszukiwarek...

Przekonuje Netsprint i Wirtualna Polska zachęcając do realizowania kampanii płatnych odnośników na swoich stronach. "Każdy, kto wykupi linki sponsorowane jeszcze przed końcem tego miesiąca, otrzyma od wyszukiwarek nawet 2 tys. kliknięć gratis (w systemie AdKontekst)".

Do końca października 7 dni - to niewiele czasu na przygotowanie przemyślanej kampanii przez początkujących reklamodawców (chyba, że skorzystają oni z pomocy konsultantów Netsprint i WP) a bonus w tym przypadku jest... powiedzmy umiarkowaną korzyścią. Pamiętajmy, że w praktyce reklama adkontekstowa nie w każdej sytuacji jest najlepszym rozwiązaniem - czasem ze względów wizerunkowych, czasem z powodu stosunkowo niskiej jakości ruchu z tych reklam - bo problem pustych tj. fałszywych kliknięć zdarza się przecież nie tylko w przypadku AdSense. Warto zatem przed podjęciem decyzji przemyśleć 'czy gra jest warta klika'. -- Aneta Mitko


Udostępnij:

3 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Macku, w kampaniach Linkow Sponsorowanych pomoc konsultanta jest "w standardzie :)

Anonimowy pisze...

Tym razem to nie Maciek tylko Aneta :) Milo mi poznac Jakubie.

Co do Twojej uwagi...
Piszac te notke mialam nadzieje (poza pewnym moim sceptycyzmem) podkreslic w sumie unikalna ceche oferty Netsprint i WP, jaka jest pomoc konsultantow w przygotowaniu kampanii. Jest to absolutnie 'ludzka twarz' tych wyszukiwarek i oczywiscie nie ma porownania ze zautomatyzowanym calkowicie i narzedziowym podejsciem Google...

Nie zmienia to jednak faktu, ze reklamodawca z pomocy moze skorzystac lub nie i ze czasu na wykorzystanie promocji jest dosc malo... a moze szkoda :)

Anonimowy pisze...

ok, rozumiem, absolutnie nie mamy zadnych pretensji :)