18 stycznia 2008

Agencje SEM – podsumowania i prognozy

(…) W Polsce dzieje się dobrze, a na świecie jeszcze lepiej :) Na rodzimym rynku SEO / SEM pojawiają się wreszcie duże projekty i duże pieniądze. Usługobiorcy są świadomi potrzeb i możliwości. Budżety przeznaczane na pozycjonowanie czy reklamę w wyszukiwarkach internetowych nie są minimalizowane, obcinane czy marginalizowane. Wreszcie mamy sytuację, w której to "sky is the limit" :). Złote czasy nadchodzą jednym słowem, a zawdzięczać je będziemy w najbliższej przyszłości przede wszystkim branży e-commerce, która nie tylko poważnie traktuje SEM ustawiając je w planach marketingowych na równi z innymi działaniami reklamowymi, ale docenia także ważność SEO. Nie jest ono już tylko jakimś dodatkiem do akcji prowadzonych online. Teraz stanowi wyznacznik działań już na początku każdego projektu e-commerce… przy budowie serwisu, tworzeniu architektury informacji, etc. (…)

Do zapoznania się z całym materiałem zapraszamy na interaktywnie.com.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: