30 września 2009

Dłuższe nagłówki w AdWords?

Wedle zasad redakcyjnych AdWords... nagłówek w linku sponsorowanym wyświetlanym na stronach z wynikami wyszukiwania Google może mieć maksymalnie 25 znaków ze spacjami... a jednak widuje się w Sieci reklamy, które przekraczają ten (teoretycznie nieprzekraczalny) limit znaków w tytule (patrz nagłówek czwartego linku sponsorowanego od góry)... Jak to możliwe?



--
Aneta Mitko


Udostępnij:

3 komentarzy:

Krzysztof z Odado pisze...

To może podsunę wskazówkę - zauważmy, że tytuł jest taki sam jak link w tytule.

A odpowiedź zawiera się w "narzędziu wstawiania słów kluczowych" :)

bluerank pisze...

Krzysztofie z Odado... Rozwiazanie zagadki nie jest takie oczywiste :) poniewaz Google teoretycznie nie pozwala na takie zabawy z KITem (https://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?answer=74996&topic=12396) - cytat: "Po wyświetleniu reklamy na stronie wyników wyszukiwania kod zostanie zastąpiony słowem kluczowym, które spowodowało jej wyświetlenie. Jeśli słowo kluczowe jest za długie i powoduje przekroczenie limitu znaków tekstu reklamy, zamiast niego zostanie użyty domyślny tekst reklamy." Zatem... teoretycznie, limit znakow ciagle obowiazuje (niezaleznie od tego czy zastosujemy KIT czy nie). Pierwsze co sie tu nasuwa to... blad systemu?

Krzysztof pisze...

Jak najbardziej KIT powinien tak działać, ale między teorią a praktyką długa droga - spotkałem się z kilkoma takimi odstępstwami w Adwords :)