Polscy internauci o reklamie internetowej
Firma Gemius.pl zrealizowała ostatnio badanie ankietowe wśród internautów z Europy Środkowo - Wschodniej, sprawdzające nastawienie i opinie o reklamie internetowej. W kontekście uzyskanych informacji warto podkreślić kilka faktów:
- preferowane są mniej agresywne formy reklamowe (niezależnie od kraju pochodzenia ankietowanego);
- 3 na 10 internautów jest pozytywnie nastawionych do linków sponsorowanych (chociaż ta forma reklamy nie należy do najbardziej rozpoznawalnych, być może ze względu na jej małą agresywność?);
- tylko co piąty internauta zwraca uwagę na formę reklamy (czyżby zatem przekaz wizualny zaczynał odgrywać mniejszą rolę?);
- polscy internauci są pragmatyczni - wymagają od kampanii reklamowej łatwego i w miarę bezpośredniego dostępu czy to do strony transakcyjnej czy też szczegółowego opisu reklamowanego produktu lub usługi.
--
Aneta Mitko
0 komentarzy:
Prześlij komentarz