7 marca 2007

Żarcik z branży

Żarcik z życia wzięty - z zaprzyjaźnionego bloga interaktywnie.com

Pytanie klienta:
A ile kosztuje u was pozycjonowanie w Operze, Firefoxie i tych wszystkich innych?

;-D
Niniejszym, ogłaszamy konkurs "Złote usta klienta". Jak macie jakies cytaciki dla odprężenia - poprosimy o nie w komentarzach.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ortografia i gramatyka w naszym kraju nie są najważniejszymi ze sztuk :) więc czasem piszą tak...

"Proszę o podanie widełków cenowych dla tej usługi"

Zdarzają się też wśród klientów osoby niezwykle wrażliwe na piękno barw...

"Czy ten czerwony napis na stronie może być bardziej biały?"

I tacy, którzy są bardzo kreatywni w temacie tworzenia nowych słów...

"W ramach nagród dla internautów mamy przygotowane 50 sidisów"
(chodzi o płyty CD :)

Oraz Europejczycy z prawdziwego zdarzenia, filozoficznie do życia nastawieni...

"Siedzę teraz w Szwajcarii, a dlatego mają bardzo dobre zegarki bo z nich korzystają i ma być jak w zegarku, a ja mam teraz plecy czasowe."

Anonimowy pisze...

Hehe widzę, że mój cytat już po sieci krąży hehe. No to może podam kolejny. Rozmowa z klientem, tłumaczę co i jak . Jak się kształtują ceny za pozycje itp. Na co klient do mnie. "No to narazie zrobimy tak na pozycji 12, 13 bo taniej, a później jak się portal rozwinie to do pierwszej 10tki". Żeby nie było, rozmowa toczyła się oczywiście na temat wyników organicznych ;).

bluerank pisze...

"No to narazie zrobimy tak na pozycji 12, 13 bo taniej, a później jak się portal rozwinie to do pierwszej 10tki".

;-D to sie nazywa pozycjonowanie snajperskie ;)

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem Hit- aczkolwiek nie z dziedziny pozycjonowania

Mail wysłany przez Panią z adresu biuro@cośtamcośtam.pl

do nas na info@..... etc

Witam,

zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w założeniu maila info@mojadomena.pl Posiadam już maila biuro@mojadomena.pl - ale wolałabym info.
Piszę do Państwa gdyż posiadacie adres info@ .....

Anonimowy pisze...

Klient zastanawia się jak obciąć koszty kampanii linków sponsorowanych.

Uruchomienie... nie nie obcinamy. Obsługa kampanii... nie nie obcinamy. Ooo! Tu jest dużo. Zróbmy tę kampanię bez mediów i będzie OK.

Bez komentarza LOL

Anonimowy pisze...

Podczas prezentacji opowiadalem klientce o tym, ze kontakt bedzie za pomoca formularza. Klientka poprosila aby umiescic duzy numer faksu, na ktory te formularze maja byc wysylane.

Anonimowy pisze...

A ja mialam kiedys zrobic 'czadowy opis nagrod' na strone WWW bo klient wymagal... tyle, ze nie wiedzial jeszcze jakie nagrody bedzie rozdawal :)

I zyczenie z podobnej kategorii, choc to bylo bardziej wymaganie grafika niz klienta - na skutek zmieniajacego sie ciagle designu strony bo 'klientowi sie odwidzialo'--> zrobic opis ikonki download na ok 50 slow ;-)

Anonimowy pisze...

tak aNETa, pamietam te pionierskie czasy... a pamietasz jak robilismy 'jakis atrakcyjny konkurs online, na ktorym opiera sie cala komunikacja' na 2tyg przed startem kampanii w TV?

Anonimowy pisze...

Z ostatniej chwili...

W zapytaniu ofertowym o pozycjonowanie klient nie podal adresu serwisu, ktory ma byc pozycjonowany (ani zadnych informacji pozwalajacych namierzyc ten serwis - jak chocby nazwa firmy) w zwiazku z tym wyslalismy dodatkowe pytanie w mailu o adres witryny, ktora klient chce pozycjonowac.

Po dwoch dniach dostalismy odpowiedz:

"Adres to www.google.pl"

:D Eh jacy z nas kretyni, ze tez takiego adresu nie znamy ;DDD