Oblicz cenę za kliknięcie
Netsprint i WP udostępniają na swoich stronach kalkulator obliczający cenę za kliknięcie w kampaniach linków sponsorowanych prowadzonych w sieci kontekstowej i / lub w wyszukiwarkach Netsprint.pl oraz WirtualnaPolska.pl.
Wybiera się swoją branżę, wpisuje budżet przeznaczony na działania SEM i określa w jakim procencie chce się go przeznaczyć na reklamę kontekstową, a w jakim na wyszukiwarkową. Kalkulator dokonuje estymacji i podaje reklamodawcy przybliżone ceny za kliknięcie. Pamiętajmy jednak, że wyniki nie nie są 'zobowiązujące', a ich aktualność ma charakter 'chwilowy' ze względu na dynamicznie zmieniające się warunki związane z emitowanymi w danym okresie przez innych reklamodawców linkami…
Kalkulator ceny za kliknięcie
--
Aneta Mitko
2 komentarzy:
w sumie to szkoda ze i onet nie ma czegos takiego
"Pamiętajmy jednak, że wyniki nie nie są 'zobowiązujące', a ich aktualność ma charakter 'chwilowy' ze względu na dynamicznie zmieniające się warunki związane z emitowanymi w danym okresie przez innych reklamodawców linkami…"
wyniki są zobowiązujące i ich aktualność wcale nie ma charakteru chwilowego :)
na podstawie wyliczeń kalkulatora klient przesyła do nas zamówienie
jedyne, czego w nim nie ma to dostępność miejsc na reklamy w wynikach wyszukiwania oraz estymacji odsłon/kliknięć w czasie - te dane przesyła nasz konsultant mailem
pzdr
jakub
Prześlij komentarz