19 lipca 2007

Oblicz cenę za kliknięcie

Netsprint i WP udostępniają na swoich stronach kalkulator obliczający cenę za kliknięcie w kampaniach linków sponsorowanych prowadzonych w sieci kontekstowej i / lub w wyszukiwarkach Netsprint.pl oraz WirtualnaPolska.pl.

Wybiera się swoją branżę, wpisuje budżet przeznaczony na działania SEM i określa w jakim procencie chce się go przeznaczyć na reklamę kontekstową, a w jakim na wyszukiwarkową. Kalkulator dokonuje estymacji i podaje reklamodawcy przybliżone ceny za kliknięcie. Pamiętajmy jednak, że wyniki nie nie są 'zobowiązujące', a ich aktualność ma charakter 'chwilowy' ze względu na dynamicznie zmieniające się warunki związane z emitowanymi w danym okresie przez innych reklamodawców linkami…

Kalkulator ceny za kliknięcie

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

2 komentarzy:

Anonimowy pisze...

w sumie to szkoda ze i onet nie ma czegos takiego

Jakub Kacprzak pisze...

"Pamiętajmy jednak, że wyniki nie nie są 'zobowiązujące', a ich aktualność ma charakter 'chwilowy' ze względu na dynamicznie zmieniające się warunki związane z emitowanymi w danym okresie przez innych reklamodawców linkami…"

wyniki są zobowiązujące i ich aktualność wcale nie ma charakteru chwilowego :)

na podstawie wyliczeń kalkulatora klient przesyła do nas zamówienie

jedyne, czego w nim nie ma to dostępność miejsc na reklamy w wynikach wyszukiwania oraz estymacji odsłon/kliknięć w czasie - te dane przesyła nasz konsultant mailem

pzdr

jakub