Linki telefoniczne i teleboksy
Osoby zainteresowane reklamą wyszukiwarkową poprzez linki telefoniczne WP i Netsprinta albo teleboksy Onetu, zapraszamy do udziału w IV Forum Marketingu, organizowanym przez Centrum Promocji Informatyki. Będzie to jeden z tematów poruszanych przez prelegentów reprezentujących Bluerank.
Uczestnicy konferencji poznają m.in. wady i zalety reklamy tekstowej w wyszukiwarkach, dowiedzą się czym różnią się linki telefoniczne od teleboksów, a także komu przysłuży się najlepiej tego rodzaju promocja…
Zapraszamy!
--
Aneta Mitko
1 komentarzy:
Ponieważ pojawiają się w e-mailach do nas pytania w kwestii danych zaprezentowanych w tabelce - poniżej kilka słów wyjaśnienia w związku z estymacją zaprezentowaną tutaj przez Netsprint.
Konwersja to wykonanie przez internautę pożądanej przez reklamodawcę akcji (na przykład zamówienie wycieczki w biurze podróży). Ze względu na bezpośredni charakter kontaktu, jest ona najczęściej wyższa w rozmowie telefonicznej niż w przypadku wejścia przez użytkownika na stronę WWW. Przy cenie minimalnej za kontakt z linku telefonicznego - 2,5 zł oraz konwersji na poziomie 30 proc., koszt jednej akcji to 2,5 * 10/3 = ok. 8,5 zł.
Prześlij komentarz