23 lipca 2007

Linki telefoniczne i teleboksy


Czyli po prostu – siła głosu!

Osoby zainteresowane reklamą wyszukiwarkową poprzez linki telefoniczne WP i Netsprinta albo teleboksy Onetu, zapraszamy do udziału w IV Forum Marketingu, organizowanym przez Centrum Promocji Informatyki. Będzie to jeden z tematów poruszanych przez prelegentów reprezentujących Bluerank.

Uczestnicy konferencji poznają m.in. wady i zalety reklamy tekstowej w wyszukiwarkach, dowiedzą się czym różnią się linki telefoniczne od teleboksów, a także komu przysłuży się najlepiej tego rodzaju promocja…

Zapraszamy!

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

bluerank pisze...

Ponieważ pojawiają się w e-mailach do nas pytania w kwestii danych zaprezentowanych w tabelce - poniżej kilka słów wyjaśnienia w związku z estymacją zaprezentowaną tutaj przez Netsprint.

Konwersja to wykonanie przez internautę pożądanej przez reklamodawcę akcji (na przykład zamówienie wycieczki w biurze podróży). Ze względu na bezpośredni charakter kontaktu, jest ona najczęściej wyższa w rozmowie telefonicznej niż w przypadku wejścia przez użytkownika na stronę WWW. Przy cenie minimalnej za kontakt z linku telefonicznego - 2,5 zł oraz konwersji na poziomie 30 proc., koszt jednej akcji to 2,5 * 10/3 = ok. 8,5 zł.