9 lipca 2007

Świat oczami wyszukiwarki

Internauta widzi świat oczami wyszukiwarki internetowej, co ważniejsze jednak, zależnie od tego, z jakiej wyszukiwarki korzysta, widzi ten świat zupełnie inaczej, bo… co wyszukiwarka to inne wyniki!

Po wpisaniu określonego zapytania w Google, Yahoo, Live Search i Ask otrzymujemy wyniki, które pokrywają się ze sobą zaledwie w 1%. Ponad 88% rezultatów jest unikalnych tylko dla jednej wyszukiwarki.

Czy takie różnice powodowane są pozycjonowaniem stron pod wybrane search engines czy dzieje się tak mimo pozycjonowania? Trudno wyrokować, ale jedno jest pewne – tylko linki sponsorowane dają wobec takiej sytuacji 100% gwarancji bycia wszędzie i zawsze na tej samej pozycji.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

3 komentarzy:

Anonimowy pisze...

tu chodzi tylko o kolejnosc wynikow?

Anonimowy pisze...

no wlasnie, o co dokladnie chodzi?

Anonimowy pisze...

Przede wszystkim o kolejnosc, a w drugiej kolejnosci ;-) o jakosc. Ale mi sie ladnie powiedzialo :D